Jaké prodejní formuláře bych pro prodej knih nepoužíval

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, seděl jsem s jedním autorem knihy, jehož jméno je Jaroslav. Vyprávěl mi, jak si myslel, že napsat knihu je vlastně na tom všem to nejtěžší. Myslel si to do chvíle než se dostal do fáze, kdy chtěl spustit předprodej. Říkal mi, že se cítil úplně zmatený ze všech těch možností, které se před ním postupně odkrývaly. Mít možnosti je …

Každý člověk by měl vydat knihu

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, jednou jsem slyšel od jednoho lektora kreativního psaní tvrzení, že všichni chtějí napsat knihu. Po pravdě jsem s ním úplně nesouzněl. Já totiž knihu vydat nechtěl. Byl jsem patrně výjimkou, která v jeho světě potvrzovala pravidlo. Setkával se jen s lidmi, kteří chtěli knihu vydat. Popravdě si myslím, že znám dost lidí, kteří knihu vydat nechtějí. Dokonce i za situace, kdy mají světu …

Dlouhá vs. krátká knížka

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, jak dlouhá bude vaše knížka? Je to vůbec důležité? Pokud bude kratší, tak ji dočte víc lidí? Co vlastně chtějí čtenáři? Chtějí hlavně zábavu. Nechtějí se nudit. A toto určuje její délku. Pokud čtenáře baví číst váš obsah, tak klidně 1000 stránek. Čtenář volí tím, jak moc jej obsah baví. Pokud si vezmete do ruky technický návod na ovládání sekačky …

Nejpodceňovanější místo pro shromažďování a udržování vašich fanoušků a čtenářů?

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, jaké možnosti existují, pokud chcete shromáždit fanoušky a čtenáře? Před pár dny jsem seděl s jednou mladou paní a ta mi říkala, že pro ní nejzastaralejší médium, které nechce vůbec používat, je Facebook. Ten je totiž mrtvý. V jednom videu jsem tento týden slyšel jednu influencerku a markeťačku říkat, že pokud by měla jednu síť opustit, pak by to byl Facebook. TikTok …

Helena Růžičková říkala, že knížka se musí vysedět

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, poslouchal jsem rozhovor autorky mnoha životopisů Marie Formáčkové s Xaverem a vyprávěla tam, jak ji Helena Růžičková změnila život. Ona paní Formáčkové totiž řekla, že knížku dokáže napsat každý, kdo dokáže sedět. Knížka se totiž musí vysedět. Aby to bylo ke čtení, k tomu je potřeba také trénink. Viz jeden z mých předchozích e-mailů. https://knihy.elmsservice.cz/2023/jednoducha-a-nikoliv-snadna-metoda-jak-se-naucit-lepe-psat/ Kdo tedy dokáže trpělivě sedět, tak dokáže …

Něco, co mi zničilo požitek z knih a filmů

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, když jsem byl ještě nevzdělaný ve vyprávěním příběhů, tak jsem si užíval každého filmu, knihy a příběhu, který se ke mně dostal. Pak mi někdo prozradil pro mnohé zjevné tajemství. Jakmile se ve vyprávění přizná nějaká rekvizita, osoba nebo situace, bude mít v následujícím vyprávění svou roli. To zní logicky, ne? Teď kdykoliv vidím např. seriál a v něm se objeví zmínka o něčem …

Jednoduchá a nikoliv snadná metoda, jak se naučit lépe psát…

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, existuje vyzkoušená a časem prověřená metoda, kterou pravděpodobně dobře znáte, která přináší opakované výsledky v podobě rychlejšího a sebejistého psaní. Pokud tedy píšete knížku, pak by váš každodenní život měl obsahovat následující ingredience. Dobře, řeknu to na plná ústa… tři činnosti… Pokud je budete denně opakovat, pak se váš písemný projev dramaticky zlepší. Stalo se tak již desetitisícům autorů před vámi. …

Co kdybych vám řekl, že dokážete napsat knihu za 2 hodiny…

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, bylo by to skvělé? Nemluvím o beletrii a ani o knize, co má 300 stránek. To dá rozum. Mluvím o knize, co může mít 100 stránek a bude popisovat, jak nejlépe dokážete pomoct vašim zákazníkům. Je to taková větší vizitka, která vám dokáže otevírat dveře a získávat nové zákazníky. A vy do toho musíte investovat pouze dvě hodiny svého času. Nic víc. Na jazykové …

Proč získat čtenáře knihy v době, kdy jste ještě nenapsali ani čárku?

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, obvykle si každý představí, že prodej knihy začíná až po vytištění a nebo snad chvíli před. Tak to klidně může být, ale v čase, kdy je vytištěno, tak musíte mít připravené hladové publikum, které si ihned vaši knihu koupí. Dnešní e-mail je právě o vytváření hladového publika. Já bych začal s prodejem knihy ještě v momentě, kdy nemáte napsanou ani čárku. Proč? Zaprvé, získáte …

3 nejfatálnější rozhodnutí autora knihy

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den, pokud jste autor knihy, pak by vás mohlo zajímat, čemu se vyhnout, abyste si nesabotovali vaše úsilí. Každý má svých starostí dost a nevědomě si přidělávat další nechce nikdo. Pak lidé, na které padají „rány osudu“, sedí s hlavou v dlaních a říkají si: „Proč se to děje mně?„ Této zoufalé situaci se dá vyhnout, pokud víte, co dělat a co ne. Já …