Jak vybrat název knihy

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den,

je mnoho známých autorů, kteří napsali knihu, dali ji název a po čase zjistili, že se kniha neprodává. Pak přišli s novým názvem knihy a najednou měli v ruce knižní best-seller.

Změnou názvu prošly knihy jako Jak získávat přátele a působit na lidi od Dale Carnegieho, Myšlením k bohatství od Napoleona Hilla a nebo i první kniha úspěšné série J.K. Rowlingové: Harry Potter a Kámen mudrců.

Vydavatelství mají obvykle právo veta pro volbu názvu knihy, protože si jsou vědomi důležitosti názvu. Pokud investují do knihy, chtějí si co nejvíce pojistit její dobrou prodejnost.

Někdy se změna názvu dotkne autorova ega, protože má pocit, že jeho název knihy je nejvíce výstižný. Takový název knihy nebývá ten nejmagnetičtější pro čtenáře a tak vydavatel název obvykle změní.

Je důležité, aby si kniha prodávala, nebo nesla váš název?

Odpovídáte: „Nejlépe obojí.

Objevte ten nejlepší název knihy

Tim Ferris hledal vhodný název knihy tak, že si udělal reklamu na 6 různých názvů stejné knihy a zkoušel, který název bude nejvíce fungovat. Jeho favoritem byl „3-hodinový pracovní týden„. Čtenáři ovšem zvolili „4-hodinový pracovní týden„. Patrně pro ně byl více uvěřitelný. Celý test ho stál $200.

Připravte si víc variant názvů vaší knihy a zkuste si udělat průzkum, nebo nejlépe test na lidech tak, jak to udělal Tim Ferris. Poté vám název knihy bude čtenáře přitahovat a vy dokážete dostat vaše myšlenky mezi více lidí.

S pozdravem,
Dominik Formánek
https://knihy.elmsservice.cz/logistika-vase-knizky/

P.S. Pokud hledáte distribuci pro své knihy, pak mi zavolejte na 724546526 nebo napište na podpora@elmsservice.cz