Jak by vydal svou první knihu někdo, kdo ví co dělat?

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den,

v první řadě by začali sít semínka budoucích prodejů.

Udělali by to v momentě, kdy se rozhodli knihu vydat. A to i s vědomím, že nedokáží říct, kdy se jim podaří náročný proces napsání a vydání knihy dokončit.

Určitě to nejsou dva týdny, i když jsem tuto zkušenost už slyšel.

Za dva týdny můžete knihu napsat, ale pak přijdou další kroky a celé to za dva týdny nelze zvládnout.

A vlastně zaplať pánbůh, že to nejde udělat tak rychle.

Proč?

Protože získáváte víc času na setbu semínek budoucího prodeje. Čím víc času máte, tím lepší budou prodeje.

Co by tedy náš moudrý autor udělal? Začal by o své neexistující knize mluvit. Udělal by ji propagaci a začal by si připravovat budoucí čtenáře na den D, kdy se kniha začne prodávat.

Mluví o tom, co v knize najdou, co se z ní naučí, jaký příběh bude vyprávět. Sbírá kontakty na zájemce a snad budoucí čtenáře a pravidelně s nimi komunikuje.

Mohou k tomu posloužit sociální sítě, on by ale zcela s jistotou použil e-mailing.

Snažil by se vzbudit zájem o svou neexistující knihu. Snažil by se, aby se stala polarizátorem společnosti, a lidé, kteří ji ještě nemohli číst, o ní vedli diskuze s lidmi s opačným názorem.

Tímto by ohřál trh jak fanoušků, tak i lidí, kteří například se slíbeným obsahem knihy nesouhlasí. Jedni si ji koupí, protože doufají, že jim bude mluvit z duše. Jiní proto, aby věděli s čím mají nesouhlasit a aby se mohli argumentačně posílit pro následující diskuze.

V průběhu času kniha projde všemi korekturami, sazbou a tiskem a přiblíží se den D.

Pak už jen řeknete: Kniha je tady.

A objednávky začnou proudit od lidí, které jste za tu celou dobu, která díky Bohu nebyla krátká, nasbírali.

Náklady na propagaci? Nula, jen e-mailing.

Náklady jste zaplatili vybudováním kmenu fanoušků a odpůrců vašich myšlenek. Odpůrců se nebojte. Hranice mezi těmi, co vás milují a nenávidí je až moc tenká a obě skupiny se chovají stejně.

Nejhorší jsou ti, kterým jste úplně volní…

S pozdravem,
Dominik Formánek
https://knihy.elmsservice.cz/logistika-vase-knizky/

P.S. Pokud máte knihu připravenu k prodeji, my jsme připraveni ji posílat vašim čtenářům. Zavolejte na 724546526 nebo napište na podpora@elmsservice.cz