Co je vlastně to úplně nejdůležitější pro prodej knihy

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den,

„Dvakrát měř, jednou řež“ je přísloví, které mluví hlavně o přípravě. U prodeje vaší knihy platí to samé.

Jedna věc může zabít prodeje dobré knihy. Jedna věc ovlivní prodej knihy víc než cokoliv jiného.

Není to počet stránek, není to její vazba nebo váha. Není to barva obálky, není to ani její cena. A není to ani způsob, jakým chcete knihu prodávat.

Existuje jeden prvek, který může pozitivně ovlivnit prodeje, a to je jméno autora. Na začátku však většina autorů není vůbec známá.

Co je to nejdůležitější pro prodej knihy?

Název knihy.

Pokud je název knihy nudný jako pondělí, pak nikoho nezaujme. Název knihy má vzbudit zájem budoucích kupujících. Má donutit čtenáře vzít knihu do ruky a prolistovat. Má jej donutit začíst se do textu a to vede k jejímu prodeji.

Mimochodem, podle statistik Amazonu, je v USA 80 % prodaných knih dárkem. Tedy většinou knihu nekupuje budoucí čtenář, ale někdo, kdo chce knihou někoho potěšit. Tento kupující se bude řídit pouze poutavým názvem knihy, protože obsah nedokáže posoudit.

Mé doporučení je napsat seznam 50 různých názvů. Vše, co vás napadne, a pak z tohoto seznamu vybrat ten, který bude nejpoutavější.

Jestli vám něco pokazí prodeje nejvíc, pak je to název knihy.

Mimochodem, pořád můžete dobrou knihu přejmenovat a dát znovu do tisku.

S pozdravem,
Dominik Formánek
https://knihy.elmsservice.cz/logistika-vase-knizky/

P.S. Pokud máte knihu připravenu k prodeji, my jsme připraveni ji posílat vašim čtenářům. Zavolejte na 724546526 nebo napište na podpora@elmsservice.cz