Proč získat čtenáře knihy v době, kdy jste ještě nenapsali ani čárku?

Dominik Výběr z e-mailů

Dobrý den,

obvykle si každý představí, že prodej knihy začíná až po vytištění a nebo snad chvíli před.

Tak to klidně může být, ale v čase, kdy je vytištěno, tak musíte mít připravené hladové publikum, které si ihned vaši knihu koupí.

Dnešní e-mail je právě o vytváření hladového publika.

Já bych začal s prodejem knihy ještě v momentě, kdy nemáte napsanou ani čárku. Proč?

Zaprvé, získáte závazek knihu opravdu napsat, vydat a rozeslat. Hodně lidí začne knihu psát, ale jen malý zlomek těch opravdu odhodlaných ji dokončí.

Zadruhé, celý proces psaní, editace, sazby, tisku může přitáhnout budoucí čtenáře a ti budou připraveni knihu koupit ještě dřív, než ji opravdu vydáte.

Koupí si jako early-birds (odborný termín, který znamená ranní ptáčata). Mohou knihu získat za cenu pro předprodej a vy máte jistotu, že v době tisku už budete mít, co posílat.

Navíc s každou další předobjednávkou budete vidět, jaký zájem o vaši knihu je, a dá vám to sílu knihu s elánem dokončit.

Zatřetí, tím, že děláte propagaci knihy, si vytváříte hordu fanoušků, kteří budou připraveni koupit každou další vaši knihu. Samozřejmě, pokud se jim ta první bude líbit. Ne všichni si koupí v předprodeji, někdo si počká až bude kniha opravdu vytištěna.

Jakmile si čtenář oblíbí autora, pak je schopen přečíst každou jeho knihu, co kdy vydal a nebo vydá.

Jak vidíte, začít s propagací a s předprodejem, i v době, kdy jste nenapsali ani čárku, není vůbec špatný nápad. Máte čas onu důležitou hordu čtenářů najít a připravit si je ke koupi. V mezičase knihu dokončíte a vydáte a horda ji s nadšením bude očekávat.

S pozdravem,
Dominik Formánek
https://knihy.elmsservice.cz

P.S. Pokud potřebujete vyřešit skladování a rozesílání knížek, pak zavolejte 724546526 a nebo napište na podpora@elmsservice.cz